Sunday, June 28

Good Morning


Ilyen sem volt még a nyáron, h 7(!) kor, ébren vagyok, sőt az, h postolok reggel 7(!) órakor ááh még szerintem elő sem fordult ilyesmi:D Elmentem egy haverommal csellengeni a városba, beugrottunk ide is meg oda is és nem rég értem haza.. ééés nincs kedvem aludni szal most ilyenekkel, h bloggolás foglalom le magam:D
Szóval ezeket találtam:
Kid Cudi - Man on the Moon: End of Day (Trailer) HD minőségben:D


...+ egy jó kép(:
jajj amúgy láttam a Kris Van Assche '2010 Spring" kollekciót és LOL, nemár most ez jó???
LINK

jah és éppen ezt nézem miközben írogatok


...van benne ari ázsiai csaj meg cipők, amúgy meg nem nagy cucc

de ha már Kikstyo akkor bejönnek az új pólói:

2 comments:

  1. hát emmber :D tetszik ez a post de most komolyan. végre lehoztál egy hosszabat than you other! nekem bejön, hogy magyarul írsz de a többi follower-rel mi lesz? csütörtökön utazok bulgáriába, kéne még egyet beszélni msn-en. grat az entry-hez, stay fresh

    ReplyDelete
  2. egy r a "than you(R) other"-emből...

    ReplyDelete